* Kiekvieną kartą prieš deginantis saulėje naudokite kremą, losjoną ar dulksną apsaugantį nuo UV spindulių.

* Saugokite kūdikius ir vaikus nuo tiesioginių saulės spindulių, nes jų oda yra ženkliai jautresnė ir gali būti greičiau pažeidžiama.

* Kruopščiai padengite odą apsaugos nuo saulės priemone bent 20 minučių iki deginimosi, nes priemonė turi gerai įsigerti į odą.

* Esant saulėje, apsaugos nuo saulės priemonę tepkite reguliariai, kaip nurodyta priemonės instrukcijoje. Suprakaitavus ar po maudynių rekomenduojama pakartotinai išsitepti.

* Eidami deginti, nepamirškite apsaugančio nuo UV spindulių lūpų balzamo. Lūpos yra jautrios UV spinduliams. Tepkite jas reguliariai.

* Saulė mūsų organizmui žalingiausia nuo 12 iki 15 val., todėl saulės voniomis mėgaukitės iki vidurdienio ar popiet.

* Pirmomis buvimo saulėje dienomis geriau rinktis kremą su didesniu apsaugos nuo saulės faktoriumi (SPF (angl.) – sun protection factor), palaipsniui pereinant prie mažesnio, o adai pripratus prie saulės spindulių, galite naudoti ir įdegį skatinančias priemones, kurios esamam įdegiui suteiks tamsesnį atspalvį.

* Nepamirškite, kad dauguma audinių yra pralaidūs UV spinduliams.

* Po deginimosi, nepamirškite odos palepinti drėkinamais kremais, losjonais ar geliais. Jie nuramins, atvėsins odą, atkurs drėgmės balansą bei paskatins odos atsinaujinimo procesus.

* Net ir būnant pavėsyje mus pasiekia ultravioletiniai spinduliai, todėl rekomenduojama naudoti apsaugos nuo saulės priemones.